Úřadu pro civilní letectví (dále jen „Úřad“) jakožto povinnému subjektu ve smyslu ust. § 2 odst. 1 zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů, byla dne 2. 1. 2024 doručena žádost o poskytnutí informace. Úřad žádosti vyhověl a v souladu s ust. § 5 odst. 3 shora citovaného zákona nyní zveřejňuje obsah poskytnuté informace.
Dotaz:
„(…) žadatel/ka žádá o sdělení následujících informací, (…).“
Odpověď:
Ad1)
Dotazované Oprávnění k provozu bylo vydáno na základě žádosti a podkladů dodaných žadatelem. Nelze říci, že by oprávnění bylo vydáno bez splnění podmínek Článku 15 prováděcího nařízení EU č. 2019/947 týkajících se provozu v zeměpisných zónách a že by provoz byl bez dalšího umožněn ve vzdušném prostoru do výšky 300 m AGL. Oprávnění k provozu obsahuje stanovení provozních podmínek, kde je mimo jiné v bodě 2) stanoven požadavek provádět provoz v souladu s opatřením obecné povahy, kterým je zřízen omezený prostor LKR10-UAS a který je zřízen právě ve smyslu dotazovaného Článku 15 výše uvedeného prováděcího nařízení.
Ad2)
Kopii Rozhodnutí – Oprávnění k provozu bezpilotních systémů v rámci klubů a sdružení leteckých modelářů bylo zasláno přílohou přípisu.
Ad3)
Viz odpovědi na otázky 1) a 2) výše. V rámci provozního scénáře jsou žadateli stanoveny provozní podmínky. V rámci Oprávnění jsou dále žadateli stanoveny další podmínky týkající se dokumentace způsobu provozu. Plnění těchto podmínek, včetně vyhodnocování rizik, již nyní podléhá dalšímu jednání se zástupci žadatele. Je také prověřováno v rámci dalších správních činností Úřadu, včetně analýzy a hodnocení hlášení událostí v provozu a případného provedení státního dozoru.
Příloha:
– 14368-23-701_Rozhodnutí o vydání OkP podle Čl. 16.
_________________________________________________________________________________________
Úřadu pro civilní letectví (dále jen „Úřad“) jakožto povinnému subjektu ve smyslu ust. § 2 odst. 1 zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů, byla dne 29. 1. 2024 doručena žádost o poskytnutí informace. Úřad žádosti vyhověl a v souladu s ust. § 5 odst. 3 shora citovaného zákona nyní zveřejňuje obsah poskytnuté informace.
Dotaz:
„(…) žadatel/ka žádá o sdělení následujících informací, (…).“
„Potvrzení toho, zda Úřad pro civilní letectví obdržel žádost týkající se povolení k provozování letiště Příbram a pod jakým číslem jednacím je toto správní řízení vedeno“
Odpověď:
Úřadu pro civilní letectví byla doručena žádost o povolení provozovat letiště Příbram a tato byla zaevidována pod č. j. 14787-23-701, pod kterým je i vedeno správní řízení se spisovou značkou 14787-23-701.
_________________________________________________________________________________________
Úřadu pro civilní letectví (dále jen „Úřad“) jakožto povinnému subjektu ve smyslu ust. § 2 odst. 1 zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů, byla dne 5. 2. 2024 doručena žádost o poskytnutí informace. Úřad žádosti vyhověl a v souladu s ust. § 5 odst. 3 shora citovaného zákona nyní zveřejňuje obsah poskytnuté informace.
Dotaz:
„(…) žadatel/ka žádá o sdělení následujících informací, (…).“
„Kdy nabylo právní moci rozhodnutí Úřadu pro civilní letectví ze dne 30. 5. 2023, č. j. 2947-23-110, sp. Zn. 4602-22-110.“
Odpověď:
Rozhodnutí Úřadu pro civilní letectví ze dne 30. 5. 2023, sp. Zn. 4602-22-110, č. j. 2947-23-110, nabylo právní moci dne 4. 7. 2023 a vykonatelnosti dne 4. 8. 2023.
_________________________________________________________________________________________
Úřadu pro civilní letectví (dále jen „Úřad“) jakožto povinnému subjektu ve smyslu ust. § 2 odst. 1 zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů, byla dne 6. 2. 2024 doručena žádost o poskytnutí informace. Úřad žádosti vyhověl a v souladu s ust. § 5 odst. 3 shora citovaného zákona nyní zveřejňuje obsah poskytnuté informace.
Dotaz:
„(…) žadatel/ka žádá o sdělení následujících informací, (…).“
„1) Zda společnost TECH – MONT Helicopter company, s.r.o.. IČO: 31715796,se sídlem Letecká 1656/39, Spišská Nová Ves 052 01, zapsaná u Obchodného registru Mestského súdu Košice, měla v období duben – červen roku 2023 (potažmo stále má) od Úřadu pro civilní letectví povolení k provádění VFR letů pod minimálními výškami ve smyslu ustanovení SERA.5005 písm. f) přílohy prováděcího nařízení Komise (EU) č. 923/2012.
2) Pokud výše uvedená společnost povolení od Úřadu pro civilní letectví dle otázky 1) neměla, resp. nemá, pak žádáme o informace, na základě jakého jiného titulu daná společnost lety pod minimálními výškami dle výše uvedeného ustanovení ve vzdušném prostoru ČR v daném období mohla a nadále může provádět. Pokud se jedná o konkrétní dokument (y), žádáme o jeho (jejich) zaslání.“
Odpověď:
Úřad pro civilní letectví na základě žádosti společnosti Techmont Helicopter Company s.r.o. udělil v roce 2023 formou rozhodnutí dvě povolení pro provádění letů pod minimální výšky stanovené pro lety VFR dle ustanovení SERA. 5005 písm. f) prováděcího nařízení Komise (EU) č. 923/2012. Jedno povolení bylo pro období od 9. 5. 2023 – 30. 6. 2023 a druhé na období od 1. 1. 2024 – 31. 12. 2027.
Přílohy:
– 2849-23-301_Techmont_SERA_Rozhodnutí
– 7432-23-301_Techmont_SERA_Rozhodnutí
kopie přiloženy zde
_________________________________________________________________________________________
Úřadu pro civilní letectví (dále jen „Úřad“) jakožto povinnému subjektu ve smyslu ust. § 2 odst. 1 zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů, byla dne 14. 2. 2024 doručena žádost o poskytnutí informace. Úřad žádosti vyhověl a v souladu s ust. § 5 odst. 3 shora citovaného zákona nyní zveřejňuje obsah poskytnuté informace.
Dotaz:
„(…) žadatel/ka žádá o sdělení následujících informací, (…).“
„1) Zda Úřad pro civilní letectví provedl v období od 1. 1. 2022 do současností v rámci státního dozoru kontrolu (y), společnosti Heli Company, s.r.o. IČO: 31715796, se sídlem Vranovská 72, 080 01 Prešov, zaměřenou na provozování leteckých prací a/nebo provozování zvláštního provozu dle části SPO nařízení EU č. 965/2012.
2) Pokud odpověď na otázku v bodě 1) je ano, žádáme o informaci, kdy dané kontroly proběhly, a co bylo v rámci kontrol u daného subjektu kontrolováno (jaké dokumenty, postupy, apod.). Pokud není možno poskytnout konkrétní informace o kontrolovaném rozsahu o tohoto subjektu, žádáme alespoň o informaci, jaký byl plán kontroly ze strany Úřadu pro civilní letectví (co konkrétně úřad chtěl u subjektu kontrolovat).
3) Pokud odpověď na otázku v bodě 1) je ano, žádáme o informaci, zda byly v rámci kontrol u této organizace učiněny nějaké nálezy o nedodržování nebo nevhodném dodržování určitých předpisových požadavků, a pokud ano, jak tyto nálezy zněly.
4) Zda Úřad pro civilní letectví provedl v období od 1. 1. 2022 do současností v rámci státního dozoru kontrolu (y) společnosti TECH – MONT Helicopter company, s.r.o.. IČO: 31715796, se sídlem Letecká 1656/29, Spišská Nová Ves 052 01, zaměřenou na provozování leteckých prací a/nebo provozování zvláštního provozu dle části SPO nařízení EU č. 965/2012.
5) Pokud odpověď na otázku v bodě 4) je ano, žádáme o informaci, kdy dané kontroly proběhly, a co bylo v rámci kontrol u daného subjektu kontrolováno (jaké dokumenty, postupy, apod.). Pokud není možno poskytnout konkrétní informace o kontrolovaném rozsahu o tohoto subjektu, žádáme alespoň o informaci, jaký byl plán kontroly ze strany Úřadu pro civilní letectví (co konkrétně úřad chtěl u subjektu kontrolovat).
6) Pokud odpověď na otázku v bodě 4) je ano, žádáme o informaci, zda byly v rámci kontrol u této organizace učiněny nějaké nálezy o nedodržování nebo nevhodném dodržování určitých právních předpisů, a pokud ano, jak tyto nálezy zněly.“
Odpověď:
K bodům 1-3 uvedl Úřad následující:
Úřad pro civilní letectví (dále jen „Úřad“) v uvedeném období neprovedl u společnosti Heli Company s.r.o. žádnou kontrolu. ÚCL je jako úřad příslušný ke kontrolní činnost u této společnosti pouze v případě, že by prováděla činnosti leteckých prací nebo zvláštního provozu (SPO) na území a ve vzdušném prostoru České republiky. K tomu však v období od 1. 1. 2022 nedošlo.
K bodům 4 a 5 uvedl Úřad následující:
Úřad u společnosti TECH-MONT Helicopter Company s.r.o. provedl v období od 1. 1. 2022 do současnosti 5 kontrol zaměřených na činnosti dle povolení pro letecké práce uděleného Dopravným úradem Slovenské republiky. Kontroly proběhly v těchto termínech a s tímto zaměřením:
10. 6. 2022 montážní práce;
11. 1. 2023 a 30. 1. 2023 práce v lesním hospodářství;
2. 8. 2023 a 10. 8. 2023 hašení požárů.
Během kontrol byly kontrolovány zejména doklady na palubě vrtulníku, doklady posádek a postup provádění prací (technologické postupy dle provozní příručky provozovatele).
K bodu 6 uvedl Úřad následující:
Během kontrol uvedených v odpovědi na body 4 a 5 vaší žádosti nebyly učiněny žádné nálezy.
_________________________________________________________________________________________
Úřadu pro civilní letectví (dále jen „Úřad“) jakožto povinnému subjektu ve smyslu ust. § 2 odst. 1 zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů, byla dne 16. 2. 2024 doručena žádost o poskytnutí informace. Úřad žádosti vyhověl a v souladu s ust. § 5 odst. 3 shora citovaného zákona nyní zveřejňuje obsah poskytnuté informace.
Dotaz:
„(…) žadatel/ka žádá o sdělení následujících informací, (…).“
„Informace o výši veškerých vyplacených příjmů ze závislé činnosti (mzdy včetně, avšak nikoli výlučně, osobního ohodnocení a všech příplatků), odměn (včetně, avšak nikoli výlučně odměny řádné, mimořádné, a odměny za plnění cílových úkolů), jiných příjmů a benefitů spojených s výkonem funkce (včetně, avšak nikoli výlučně, odměny za působení v dozorčích orgánech a naturální požitky – nepeněžitý příjem spočívající v užívání služebního vozidla, poskytnuté ubytování), to vše v hrubé výši tj. před zdaněním, zdůvodnění mimořádné odměny, a počet odpracovaných měsíců, a to u všech zaměstnanců na vedoucích pozicích a to za kalendářní rok 2023 (vyplacených, resp. poskytnutých v souvislosti s výkonem výše uvedené pozice, resp. funkce za období od 1. 1. 2023 do 31. 12. 2023).“
Odpověď:
Požadované informace byly zaslány ve vyplněné Excel tabulce, která byla přílohou přípisu.
Příloha:
– Formulář pro poskytnutí informací o platech a odměnách za rok 2023
_________________________________________________________________________________________
Úřadu pro civilní letectví (dále jen „Úřad“) jakožto povinnému subjektu ve smyslu ust. § 2 odst. 1 zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů, byla dne 20. 2. 2024 doručena žádost o poskytnutí informace. Úřad žádosti vyhověl a v souladu s ust. § 5 odst. 3 shora citovaného zákona nyní zveřejňuje obsah poskytnuté informace.
Dotaz:
„(…) žadatel/ka žádá o sdělení následujících informací, (…).“
„1) Současný provozovatel letiště Jičín ani většinový vlastník letiště nemá souhlas od majitele s užíváním pozemku 669/5, přes který vede příjezdová cesta na letiště. Jakým způsobem je zajištěn přístup na veřejné letiště Jičín?
2) Jsme majiteli pozemku 669/5 na letišti Jičín. Tento pozemek je součástí letištní infrastruktury. Dle leteckého zákona každý provozovatel letiště musí zajistit souhlas o užívání všech pozemků letiště, jinými slovy musí zajistit nějakou formu právního vztahu k pozemkům letiště. Provozovatel, ale tento souhlas od nás nedostal, tudíž žádný právní vztah zajištěn nemá. Na základě jaké zákonné výjimky/dokumentu nemusí současný provozovatel tuto povinnost splnit?
3) Existuje zákonné ustanovení, nebo jiné nařízení, ve kterém je definována povinnost majitele pozemku (včetně příjezdové cesty na letiště), že musí tuto cestu dát do užívání zdarma, bez jakéhokoliv smluvního vztahu, provozovateli letiště, nebo většinovému majiteli letiště? Případně jak toto posuzoval, nebo bude posuzovat ÚCL, který je s touto situací obeznámen.
4) Provozovatel, společně s většinovým majitelem letiště Jičín, zakázal výcvikové lety s letouny nad 472,5 Kg. Došlo tedy k omezení pouze jedné skupiny uživatelů, protože dalšímu provozu nad 472,5 kg je provoz umožněn, například výsadkové lety s letadlem AN2 o váze 5.500 Kg. Dle definice zákona musí být veřejná infrastruktura provozována nediskriminačním způsobem. Na základě jaké výjimky/dokumentu umožnilo ÚCL jakožto dohledový orgán diskriminovat jen určitou skupinu uživatelů veřejné infrastruktury?“
Odpověď:
Ad 1)
Uvedený pozemek č. 669/5 k.ú. Podhradí u Jičína je evidován v evidenci letištních pozemků vedené u Úřadu pro civilní letectví. Úřad v rámci správní činnosti již provozovaného letiště nezkoumá vlastnictví letištních pozemků, ani nezkoumá přístupové cesty k letišti či zajištění přístupu k nim. Zajištění či umožnění přístupu na letiště je věcí provozovatele letiště a konkrétní způsob by měl být zajištěn v rámci obecných informací o letišti, případně koordinačních dohod.
Ad 2)
Zákonná povinnost doložení vlastnictví letiště nebo jiného právního vztahu je dána ust. § 30 zákona č. 49/1997 Sb. o civilním letectví, ve znění pozdějších předpisů, a vztahuje se toliko k doložení žádosti o povolení provozovat letiště. Tuto povinnost Úřad posuzuje při podání takové žádosti. Jak je uvedeno výše v odpovědi na dotaz č. 1, Úřad v rámci své úřední činnosti u již provozovaného letiště nezkoumá vlastnictví letištních pozemků.
Ad 3)
Úřad pro civilní letectví si není vědom, že by existovalo takové zákonné ustanovení, a popisovanou situaci Úřad dosud neposuzoval. Jak by Úřad posuzoval takovou situaci v budoucnu, Úřad v současnosti nedokáže sdělit, neboť by tím předjímal výsledek možného správního řízení, potažmo vytvářel nové informace ve smyslu § 2 odst. 4 InfZ, na což se InfZ nevztahuje. Nicméně Úřad má za to, že konkrétní povinnosti vlastníka pozemků by mohly být řešeny například formou smluvních ujednání mezi dotčenými subjekty.
Ad 4)
Odkazovaná omezení nebyla vytvořena Úřadem pro civilní letectví. Jak je uvedeno i ve Vaší žádosti o poskytnutí informací, omezení bylo stanoveno provozovatelem letiště. Úřad pro civilní letectví jako správní a dozorový orgán nikoho svou činností neomezil ani nediskriminoval, ani svou činností takovou diskriminaci neumožnil.
_________________________________________________________________________________________
Úřadu pro civilní letectví (dále jen „Úřad“) jakožto povinnému subjektu ve smyslu ust. § 2 odst. 1 zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů, byly dne 26. 2. 2024 doručeny žádosti o poskytnutí informace. Úřad žádostem vyhověl a v souladu s ust. § 5 odst. 3 shora citovaného zákona nyní zveřejňuje obsah poskytnuté informace.
Dotaz:
„(…) žadatel/ka žádá o sdělení následujících informací, (…).“
Odpověď:
Úřad žádosti vyhovuje a to tak, že dokumentace týkající se povolování dotazovaných akcí v ochranných pásmech letiště Příbram byly zaslány přílohou přípisu.
Přílohy:
_________________________________________________________________________________________
Úřadu pro civilní letectví (dále jen „Úřad“) jakožto povinnému subjektu ve smyslu ust. § 2 odst. 1 zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů, byla dne 26. 2. 2024 doručena žádost o poskytnutí informace. Úřad žádosti vyhověl a v souladu s ust. § 5 odst. 3 shora citovaného zákona nyní zveřejňuje obsah poskytnuté informace.
Dotaz:
„(…) žadatel/ka žádá o sdělení následujících informací, (…).“
„Týkající se stavu řízení a další postup v řízení o vydání opatření obecné povahy, kterým zaniká „Ochranné hlukové pásmo letiště České Budějovice“ “
Odpověď:
Úřad pro civilní letectví potvrzuje, že dne 15. 12. 2023 od Ministerstva dopravy obdržel postoupení předmětného rozsudku Městského soudu v Praze a společně s tím vrácený spis. Tyto dokumenty byly Úřadem zaevidovány a v rámci organizační struktury postoupeny oddělení Letecký stavební úřad. Úřad pro civilní letectví od období 2. 11. 2023 neučinil jiné formální procesní úkony, které by se týkaly předmětného řízení, než výše uvedené, Úřad pro civilní letectví nemá informace, že by v daném řízení bylo nějakým způsobem dále postupováno ani jiným správním úřadem, než je Úřad pro civilní letectví.
Úřadu pro civilní letectví (dále jen „Úřad“) jakožto povinnému subjektu ve smyslu ust. § 2 odst. 1 zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů, byla dne 25. 3. 2024 doručena žádost o poskytnutí informace. Úřad žádosti vyhověl a v souladu s ust. § 5 odst. 3 shora citovaného zákona nyní zveřejňuje obsah poskytnuté informace.
Dotaz:
„(…) žadatel/ka žádá o sdělení následujících informací, (…).“
„Poskytnutí kopie rozhodnutí o schválení provozu letiště Panenský Týnec, Kód letiště ICAO: LKPC, situovaného na adrese 439 05 Panenský Týnec mezi obcemi Panenský Týnec a Vrbno nad Lesy.“
Odpověď:
Úřad žádosti vyhověl a požadovaný dokument zaslal žadateli přílohou přípisu.
Příloha:
Úřadu pro civilní letectví (dále jen „Úřad“) jakožto povinnému subjektu ve smyslu ust. § 2 odst. 1 zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů, byla dne 25. 1. 2024 doručena žádost o poskytnutí informace. Úřad žádosti po neuhrazení nákladů částečně vyhověl a v souladu s ust. § 5 odst. 3 shora citovaného zákona nyní zveřejňuje obsah poskytnuté informace.
Dotaz:
„(…) žadatel/ka žádá o sdělení následujících informací, (…).“
„ 1) kolik bylo zahájeno přestupkových řízení za rok 2023
2) kolik bylo ukončeno přestupkových řízení za rok 2023 a kdy bylo přestupkové řízení zahájeno
3) jak a v jakém množství v jednotlivých důvodech bylo ukončeno přestupkové řízení za rok 2023
4) kolik bylo předáno podnětů směrem k Policii České Republiky a kdy původní podnět vznikl, a kolik bylo předáno podnětu od Policie České Republicky a kdy – pokud taková data vedete.
Odpověď:
Ad 1)
V roce 2023 bylo zahájeno 176 přestupkových řízení.
Ad 2)
V roce 2023 bylo ukončeno a uzavřeno 148 přestupkových řízení. Kdy bylo přestupkové řízení zahájeno a jakým způsobem bylo vyřízeno, je uvedeno v tabulce, viz níže:
Odloženo | Druh trestu | Řízení zahájeno dne | Spis uzavřen dne | |
Přestupkové řízení | Napomenutí | 07.10.2022 | 17.01.2023 | |
Přestupkové řízení | Pokuta | 01.12.2022 | 26.10.2023 | |
Přestupkové řízení | Pokuta | 13.12.2022 | 01.12.2023 | |
Přestupkové řízení | Pokuta | 09.01.2023 | 19.01.2023 | |
Přestupkové řízení | odloženo | 27.01.2023 | 31.01.2023 | |
Přestupkové řízení | odloženo | 31.01.2023 | 31.01.2023 | |
Přestupkové řízení | odloženo | 31.01.2023 | 31.01.2023 | |
Přestupkové řízení | odloženo | 31.01.2023 | 31.01.2023 | |
Přestupkové řízení | odloženo | 31.01.2023 | 31.01.2023 | |
Přestupkové řízení | odloženo | 31.01.2023 | 01.02.2023 | |
Přestupkové řízení | Pokuta | 16.02.2023 | 15.03.2023 | |
Přestupkové řízení | Pokuta | 16.02.2023 | 06.03.2023 | |
Přestupkové řízení | Pokuta | 15.03.2023 | 31.05.2023 | |
Přestupkové řízení | Pokuta | 15.03.2023 | 20.03.2023 | |
Přestupkové řízení | odloženo | 29.03.2023 | 03.04.2023 | |
Přestupkové řízení | odloženo | 08.11.2023 | 09.11.2023 | |
Přestupkové řízení | Pokuta | 18.04.2023 | 28.04.2023 | |
Přestupkové řízení | Pokuta | 20.04.2023 | 16.05.2023 | |
Přestupkové řízení | Pokuta | 06.06.2023 | 27.06.2023 | |
Přestupkové řízení | Pokuta | 06.06.2023 | 08.06.2023 | |
Přestupkové řízení | odloženo | 11.08.2023 | 17.08.2023 | |
Přestupkové řízení | odloženo | 11.08.2023 | 17.08.2023 | |
Přestupkové řízení | odloženo | 11.08.2023 | 17.08.2023 | |
Přestupkové řízení | odloženo | 11.08.2023 | 17.08.2023 | |
Přestupkové řízení | odloženo | 11.08.2023 | 17.08.2023 | |
Přestupkové řízení | odloženo | 11.08.2023 | 17.08.2023 | |
Přestupkové řízení | odloženo | 11.08.2023 | 17.08.2023 | |
Přestupkové řízení | odloženo | 16.08.2023 | 12.09.2023 | |
Přestupkové řízení | odloženo | 16.08.2023 | 12.09.2023 | |
Přestupkové řízení | odloženo | 15.08.2023 | 12.09.2023 | |
Přestupkové řízení | odloženo | 16.08.2023 | 12.09.2023 | |
Přestupkové řízení | odloženo | 16.08.2023 | 12.09.2023 | |
Přestupkové řízení | odloženo | 15.08.2023 | 12.09.2023 | |
Přestupkové řízení | odloženo | 15.08.2023 | 05.09.2023 | |
Přestupkové řízení | odloženo | 15.08.2023 | 12.09.2023 | |
Přestupkové řízení | odloženo | 15.08.2023 | 12.09.2023 | |
Přestupkové řízení | odloženo | 15.08.2023 | 12.09.2023 | |
Přestupkové řízení | odloženo | 15.08.2023 | 12.09.2023 | |
Přestupkové řízení | odloženo | 15.08.2023 | 12.09.2023 | |
Přestupkové řízení | odloženo | 18.08.2023 | 13.09.2023 | |
Přestupkové řízení | odloženo | 18.08.2023 | 13.09.2023 | |
Přestupkové řízení | odloženo | 18.08.2023 | 13.09.2023 | |
Přestupkové řízení | odloženo | 18.08.2023 | 13.09.2023 | |
Přestupkové řízení | odloženo | 18.08.2023 | 13.09.2023 | |
Přestupkové řízení | odloženo | 18.08.2023 | 12.09.2023 | |
Přestupkové řízení | odloženo | 18.08.2023 | 12.09.2023 | |
Přestupkové řízení | odloženo | 18.08.2023 | 12.09.2023 | |
Přestupkové řízení | odloženo | 18.08.2023 | 12.09.2023 | |
Přestupkové řízení | odloženo | 18.08.2023 | 12.09.2023 | |
Přestupkové řízení | odloženo | 17.08.2023 | 12.09.2023 | |
Přestupkové řízení | odloženo | 17.08.2023 | 05.09.2023 | |
Přestupkové řízení | odloženo | 17.08.2023 | 05.09.2023 | |
Přestupkové řízení | odloženo | 17.08.2023 | 12.09.2023 | |
Přestupkové řízení | odloženo | 17.08.2023 | 12.09.2023 | |
Přestupkové řízení | odloženo | 17.08.2023 | 12.09.2023 | |
Přestupkové řízení | odloženo | 17.08.2023 | 12.09.2023 | |
Přestupkové řízení | odloženo | 17.08.2023 | 12.09.2023 | |
Přestupkové řízení | odloženo | 21.08.2023 | 12.09.2023 | |
Přestupkové řízení | odloženo | 21.08.2023 | 05.09.2023 | |
Přestupkové řízení | odloženo | 22.08.2023 | 12.09.2023 | |
Přestupkové řízení | odloženo | 22.08.2023 | 05.09.2023 | |
Přestupkové řízení | odloženo | 22.08.2023 | 05.09.2023 | |
Přestupkové řízení | odloženo | 22.08.2023 | 05.09.2023 | |
Přestupkové řízení | odloženo | 22.08.2023 | 05.09.2023 | |
Přestupkové řízení | odloženo | 22.08.2023 | 05.09.2023 | |
Přestupkové řízení | odloženo | 22.08.2023 | 05.09.2023 | |
Přestupkové řízení | odloženo | 22.08.2023 | 05.09.2023 | |
Přestupkové řízení | odloženo | 24.08.2023 | 05.09.2023 | |
Přestupkové řízení | odloženo | 24.08.2023 | 05.09.2023 | |
Přestupkové řízení | odloženo | 24.08.2023 | 05.09.2023 | |
Přestupkové řízení | odloženo | 24.08.2023 | 05.09.2023 | |
Přestupkové řízení | odloženo | 24.08.2023 | 05.09.2023 | |
Přestupkové řízení | odloženo | 24.08.2023 | 05.09.2023 | |
Přestupkové řízení | odloženo | 24.08.2023 | 05.09.2023 | |
Přestupkové řízení | odloženo | 24.08.2023 | 05.09.2023 | |
Přestupkové řízení | odloženo | 24.08.2023 | 05.09.2023 | |
Přestupkové řízení | odloženo | 24.08.2023 | 05.09.2023 | |
Přestupkové řízení | odloženo | 25.08.2023 | 05.09.2023 | |
Přestupkové řízení | odloženo | 25.08.2023 | 05.09.2023 | |
Přestupkové řízení | odloženo | 25.08.2023 | 30.08.2023 | |
Přestupkové řízení | Pokuta | 14.09.2023 | 11.10.2023 | |
Přestupkové řízení | Napomenutí | 07.09.2023 | 12.09.2023 | |
Přestupkové řízení | odloženo | 08.09.2023 | 12.09.2023 | |
Přestupkové řízení | odloženo | 08.09.2023 | 12.09.2023 | |
Přestupkové řízení | odloženo | 08.09.2023 | 12.09.2023 | |
Přestupkové řízení | odloženo | 08.09.2023 | 12.09.2023 | |
Přestupkové řízení | odloženo | 11.09.2023 | 12.09.2023 | |
Přestupkové řízení | odloženo | 11.09.2023 | 13.09.2023 | |
Přestupkové řízení | odloženo | 11.09.2023 | 13.09.2023 | |
Přestupkové řízení | odloženo | 11.09.2023 | 14.09.2023 | |
Přestupkové řízení | odloženo | 11.09.2023 | 14.09.2023 | |
Přestupkové řízení | odloženo | 12.09.2023 | 14.09.2023 | |
Přestupkové řízení | odloženo | 12.09.2023 | 14.09.2023 | |
Přestupkové řízení | odloženo | 12.09.2023 | 14.09.2023 | |
Přestupkové řízení | odloženo | 13.09.2023 | 14.09.2023 | |
Přestupkové řízení | odloženo | 13.09.2023 | 14.09.2023 | |
Přestupkové řízení | odloženo | 13.09.2023 | 14.09.2023 | |
Přestupkové řízení | odloženo | 13.09.2023 | 14.09.2023 | |
Přestupkové řízení | odloženo | 14.09.2023 | 14.09.2023 | |
Přestupkové řízení | odloženo | 14.09.2023 | 14.09.2023 | |
Přestupkové řízení | odloženo | 14.09.2023 | 14.09.2023 | |
Přestupkové řízení | odloženo | 14.09.2023 | 14.09.2023 | |
Přestupkové řízení | odloženo | 15.09.2023 | 15.09.2023 | |
Přestupkové řízení | Pokuta | 15.09.2023 | 09.10.2023 | |
Přestupkové řízení | odloženo | 25.09.2023 | 25.09.2023 | |
Přestupkové řízení | odloženo | 25.09.2023 | 25.09.2023 | |
Přestupkové řízení | odloženo | 25.09.2023 | 25.09.2023 | |
Přestupkové řízení | odloženo | 25.09.2023 | 25.09.2023 | |
Přestupkové řízení | odloženo | 25.09.2023 | 25.09.2023 | |
Přestupkové řízení | odloženo | 25.09.2023 | 25.09.2023 | |
Přestupkové řízení | odloženo | 25.09.2023 | 03.10.2023 | |
Přestupkové řízení | odloženo | 26.09.2023 | 03.10.2023 | |
Přestupkové řízení | odloženo | 26.09.2023 | 03.10.2023 | |
Přestupkové řízení | odloženo | 26.09.2023 | 03.10.2023 | |
Přestupkové řízení | odloženo | 26.09.2023 | 03.10.2023 | |
Přestupkové řízení | odloženo | 27.09.2023 | 03.10.2023 | |
Přestupkové řízení | odloženo | 03.10.2023 | 03.10.2023 | |
Přestupkové řízení | odloženo | 03.10.2023 | 03.10.2023 | |
Přestupkové řízení | odloženo | 03.10.2023 | 03.10.2023 | |
Přestupkové řízení | odloženo | 04.10.2023 | 06.10.2023 | |
Přestupkové řízení | odloženo | 04.10.2023 | 06.10.2023 | |
Přestupkové řízení | odloženo | 04.10.2023 | 06.10.2023 | |
Přestupkové řízení | odloženo | 04.10.2023 | 06.10.2023 | |
Přestupkové řízení | odloženo | 04.10.2023 | 06.10.2023 | |
Přestupkové řízení | odloženo | 11.10.2023 | 30.10.2023 | |
Přestupkové řízení | odloženo | 16.10.2023 | 30.10.2023 | |
Přestupkové řízení | odloženo | 16.10.2023 | 30.10.2023 | |
Přestupkové řízení | odloženo | 16.10.2023 | 30.10.2023 | |
Přestupkové řízení | odloženo | 17.10.2023 | 30.10.2023 | |
Přestupkové řízení | odloženo | 25.10.2023 | 30.10.2023 | |
Přestupkové řízení | Pokuta | 09.11.2023 | 22.11.2023 | |
Přestupkové řízení | odloženo | 08.11.2023 | 09.11.2023 | |
Přestupkové řízení | odloženo | 09.11.2023 | 09.11.2023 | |
Přestupkové řízení | odloženo | 09.11.2023 | 09.11.2023 | |
Přestupkové řízení | odloženo | 14.11.2023 | 15.11.2023 | |
Přestupkové řízení | odloženo | 14.11.2023 | 15.11.2023 | |
Přestupkové řízení | odloženo | 14.11.2023 | 15.11.2023 | |
Přestupkové řízení | odloženo | 22.11.2023 | 23.11.2023 | |
Přestupkové řízení | odloženo | 23.11.2023 | 01.12.2023 | |
Přestupkové řízení | odloženo | 23.11.2023 | 01.12.2023 | |
Přestupkové řízení | odloženo | 23.11.2023 | 01.12.2023 | |
Přestupkové řízení | odloženo | 23.11.2023 | 01.12.2023 | |
Přestupkové řízení | odloženo | 28.11.2023 | 01.12.2023 | |
Přestupkové řízení | odloženo | 30.11.2023 | 01.12.2023 | |
Přestupkové řízení | odloženo | 18.12.2023 | 18.12.2023 | |
Přestupkové řízení | odloženo | 18.12.2023 | 18.12.2023 | |
Přestupkové řízení | odloženo | 18.12.2023 | 18.12.2023 | |
Přestupkové řízení | odloženo | 18.12.2023 | 21.12.2023 |
Ad 3)
Ze 148 ukončených přestupkových řízení za rok 2023 byla řízení ukončena:
Ad 4)
K doplňujícím částem žádosti byly vyčísleny náklady za rozsáhlé vyhledávání a žadatel byl o tomto vyrozuměn, vzhledem k tomu, že uvedené náklady nebyly Úřadu k danému dni uhrazeny, Úřad žádost v dosud nezodpovězených částech odložil.
_________________________________________________________________________________________
Úřadu pro civilní letectví (dále jen „Úřad“) jakožto povinnému subjektu ve smyslu ust. § 2 odst. 1 zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů, byla dne 14. 4. 2024 doručena žádost o poskytnutí informace. Úřad žádosti vyhověl a v souladu s ust. § 5 odst. 3 shora citovaného zákona nyní zveřejňuje obsah poskytnuté informace.
Dotaz:
„(…) žadatel/ka žádá o sdělení následujících informací, (…).“
Odpověď:
Úřad žádosti vyhověl a požadované dokumenty zaslal žadateli přílohou přípisu.
Příloha:
– Odvolání proti rozhodnutí ve věci sp. zn. 5314-23-701
– Rozhodnutí o odvolání ve věci sp. zn. 5314-23-701
– Předání spisu včetně stanoviska Úřadu ve věci sp. zn. 5314-23-701
_________________________________________________________________________________________
Úřadu pro civilní letectví (dále jen „Úřad“) jakožto povinnému subjektu ve smyslu ust. § 2 odst. 1 zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů, byla dne 17. 4. 2024 doručena žádost o poskytnutí informace. Úřad žádosti vyhověl a v souladu s ust. § 5 odst. 3 shora citovaného zákona nyní zveřejňuje obsah poskytnuté informace.
Dotaz:
„(…) žadatel/ka žádá o sdělení následujících informací, (…).“
,,na jaké typy vrtulníků a jakých rejstříkových značek (imatrikulací) mají níže specifikovaní provozovatelé vydáno osvědčení leteckého provozovatele (AOC) pro obchodní leteckou dopravu:
1. Provozovatel: DSA a.s., sídlo: Hradec Králové, číslo osvědčení: CZ – 83;
2. Provozovatel: HELI Czech s.r.o., sídlo: Hradec Králové, číslo osvědčení: CZ – 84;
3. Provozovatel: Blue SkyService, s.r.o., sídlo: Brno, číslo osvědčení: CZ – 86;
4. Provozovatel: Helitom s.r.o., sídlo: Chrášťany –Chotouň, číslo osvědčení: CZ – 87“
Odpověď:
DSA, a.s. CZ – 83
HELI Czech, s.r.o. CZ – 84
Blue Sky Service, s.r.o. CZ – 85
HELITOM s.r.o. CZ-87