Personál

Je udělená nějaká výjimka pro prodlužování kvalifikací během nouzového stavu?

Ano, více informací naleznete na stránce: Reakce na nouzový stav v části “Výjimky vydané pro potřeby zachování provozu po dobu nouzového stavu”.

Jak si mohu doklad o ověření spolehlivosti vyzvednout?

Vystavené doklady doručujeme s účinností od 14. 5. 2020 způsobem, který si žadatel zvolil ve své žádosti. V případě osobního převzetí dokladu nebo jiných písemností Vás však i nadále prosíme o dodržování zásady individuálního přístupu k recepci. Uvidíte-li uvnitř recepce stát jinou osobu, počkejte prosím před budovou a dodržujte doporučené rozestupy 2 metry.

Svoji žádost jsem vhodil do schránky před budovou. Jaký je další postup ve věci? Jak se dozvím, jestli je moje žádost podaná v pořádku?

Obsah Vaší žádosti bude z hlediska správnosti vyplněných údajů ověřen nejpozději do dvou dnů po vhození Vaší žádosti do schránky. Pokud v podané žádosti shledáme jakékoliv nedostatky, budeme Vás kontaktovat, a to buď telefonicky anebo na uvedenou kontaktní adresu, bude-li se jednat o závažnější nedostatky. Pokud se Vám neozveme, nemusíte mít obavy. Vaše žádost je v každém případě […]

V jakých časech mohu podat svoji žádost o ověření spolehlivosti?

Budova Úřadu pro civilní letectví je pro veřejnost otevřena ve standardních úředních hodinách ve dnech pondělí – pátek (bližší časy jsou uvedeny na následujícím odkazu:  https://www.caa.cz/kontakty/uredni-hodiny/). Pokud jste státními občany České republiky, svoji žádost můžete rovněž vhodit do schránky nacházející se před budovou Úřadu k tomu určenou (vpravo od hlavních dveří), a to kdykoliv.

Jakým způsobem Úřad pro civilní letectví přistupuje k aktualizačním školením podle Národního programu bezpečnostního výcviku?

Vzhledem k vyhlášení nouzového stavu České republiky a přijetí opatření k zamezení šíření viru Covid-19, bude u aktualizačních školení podle Národního programu bezpečnostního výcviku Úřad přihlížet k opatřením, která jednotliví školitelé a bezpečnostní manažeři přijali. Aktualizační školení musí být provedeno neodkladně po ukončení nouzového stavu. Z výše uvedeného důvodu Úřad doporučuje odklad zmíněných školení na dobu po ukončení nouzového […]

Mohu kdykoli navštívit ÚCL?

S účinností od 20. dubna byly obnoveny úřední hodiny ÚCL určené pro styk s veřejností v původním rozsahu (viz https://www.caa.cz/kontakty/uredni-hodiny/). Pracoviště ověřování spolehlivosti, podatelny, letecký rejstřík a pokladny tedy můžete navštívit kdykoliv v takto určené hodiny. V případě zamýšlené osobní schůzky s jinou úřední osobou na ÚCL Vám však doporučujeme si předem telefonicky nebo e-mailem ověřit možnost jejího uskutečnění, neboť personální […]

Jaké jsou úřední hodiny ÚCL během nouzového stavu?

Úřední hodiny jsou s účinností od 20. dubna 2020 obnoveny v původním rozsahu. Bližší informace naleznete na následujícím odkazu: https://www.caa.cz/kontakty/uredni-hodiny/

Jak mohu podat žádost o ověření spolehlivosti?

Žádosti o ověřování spolehlivosti jsou s účinností od 20. 4. 2020 přijímány standardním způsobem na recepci, dále také poštou, nebo prostřednictvím datových schránek. Žadatelé, kteří jsou státními občany České republiky, mohou i nadále využít možnosti vhodit svoji žádost do schránky před budovou (vpravo od hlavních dveří).